21 de desembre del 2010

Nadal is almost here!

Aquest any celebrem Nadal a casa nostra, és el primer any. Sempre ho havia celebrat a casa els meus pares però, som una família petitona i com que aquest és el primer Nadal de casats, varem pensar que podriem atrevir-nos a proposar d'ajuntar les dues famílies a casa nostra. El que no varem pensar és que estaríem en ple trasllat! :) Sempre hi ha petits detalls que s'escapen xxxdddd Tot i que a casa meva no són massa nadalencs, jo no sé d'on he sortit perquè m'encanta! :) i he pensat en, per una vegada, preparar una "taula de Nadal" de veritat....adoro qualsevol d'aquestes :)

2 comentaris:

  1. Em recordes els inicis de la meva vida en parella, cap de les dues famílies tenia un esperit nadalenc gaire desenvolupat, i vaig decidir, contra tot pronòstic regir-me en organitzadora de les festes de Nadal, taula amb estovalles de lli, vaixelles i cristalleries de “mudar” centres de taula amb espelmes i vegetació.
    Regal personalitzat per cada comensal a cadascun dels plats, tot el decorat de revista El Mueble,arbre, pessebre, corona a la porta…… i Aixi durant molts i molts anys, aquesta tradició es va continuar i casa nostra era el lloc per celebrar el Nadal més autèntic de totes dues famílies, 13, 14 persones, amb el temps els més grans en deixen, i a la taula s’incorporen noves cares, primer desconegudes, uns es queden, uns altres no passen d’un any, més tard apareixen noves generacions, i es canten nadales, i reciten poemes, que només entenem els avis i els pares.
    D’això ja fa molts anys, i ara toca deixar pas a noves llars,(bé aixo i que els i fa mandra pujar a l'Empordà, ells s'ho perden!!!!!!!) I casa nostra ja no es el centre de reunió… (però un secret… la taula més bonica i ben parada sempre serà la de casa nostra)
    BON NADAL!!!!!!!!
    Carme

    ResponElimina
  2. Així és com jo m'imagino els Nadals, tal i com els descrius...m'he emocionat amb el teu comentari :) No hi ha res com fer les coses amb il·lusió i estic segura que això és el que es reflexava a la teva taula de Nadal (i l'esforç! d'això tampoc en dubto!). Espero que tinguis un molt Feliç Nadal! i que al veure la taula d'aquest any, no puguem evitar somriure ;)

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails