11 d’abril del 2011

"Liar-se" el turbant al cap ;)

Hi ha una expressió que m'encanta "Liar-se la manta al cap" (no és correcte, ja ho sé, però la faig servir molt per quan fas alguna cosa sense pensar en les conseqüències)i deu ser perquè me la puc aplicar bastant sovint :) El que em passa és que sempre que algú ho diu, m'imagino una dona amb banyador, un dry martini a la ma i un turbant col·locat de la manera més glamourosa...i l'expressió no va ben bé per aquí! :) A l'estiu, però, sempre m'agrada deixar-me anar una mica i "liar-m'hi" coses al cap: diademes, cintes, turbants...el que faci falta! Aquest any ho tindré més fàcil que mai, perquè a més a més està de moda...ja ningú em mirarà estranyat pel meu turbant de flors caribenyes! però potser em tocarà renovar-lo i aquestes versions m'agraden...

1 comentari:

  1. Com t'ho curres Núria! No pares d'escriure...
    Endavant les atxes amb la manta al cap!
    SX

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails