27 de juliol del 2010

Estic enamorada...d'un sofà

Ho he de confessar..pot semblar molt frívol enamorar-se d’un moble, però és que no puc parar de pensar en ell. A sobre és francès, i a mi m’encanta tot el que ve del meu país veí. Dissabte em vaig atrevir a anar-lo a veure personalment, i crec quea ell també li he agradat. Almenys em va acollir sense vergonya a la seva còmode falda…i és que jo no me n’estic per poca cosa, el meu amant en qüestió és ni més ni menys que un Roche Bobois fet a mida. Des de que el vaig veure a una revista de decoració un dia distreta anant amb tren, no he pogut parar de somiar amb ell. Imagina’t aquest sofà Anagramme però amb la roba de Missoni que han dissenyat pel model Mah-jong , de flors immenses i velluts preciosos…un luxe, sens dubte…el millor de tot? és possible! pots personalitzar el teu amor fracès segons les teves preferències…jo ja tinc clar com vull el meu (almenys de moment en somnis, ja que és costós) i tu el teu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails