23 de juliol del 2010

Gira-sols

Cada dia vaig a treballar a l'Empordà. Surto de la ciutat i poc a poc m'endinso en un nou món, on l'atmosfera és més clara i brillant. El paisatge es va transformant poc a poc, com si li costés. La carretera, que es fa més estreta, t'indica que has deixar enrere la resta de la humanitat i que t'estàs endinsant en l'Empordanet. Els colors es tornen més nítids i el paisatge és meravellós. Cada dia quan giro a la cruïlla on definitivament deixes enrere la realitat i entres a l'Empordà, no em puc estar de baixar la finestra del cotxe i treure el braç. L'aire net entra furiós i m'envolta, m'encanta. Ara, que és l'estiu, tinc un altre plaer afegit a baixar la finestra del cotxe i és que els gira-sols em donen la benvinguda al meu món de dia. Camps plens d'aquestes flors grogues precioses com sols. Adoro l'estiu, adoro l'Empordà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails