27 de juliol del 2010

i per què no?

La meva parella sempre em diu que no li acaba de quadrar amb el meu caràcter que m’agradi tant la moda…i per què no? li responc sempre jo. Per què no sé, aquestes coses són de gent que es deixa influenciar per la resta i tu no ets així, tu vas a la teva….i això m’ha fet reflexionar més d’una vegada perquè és veritat, si estigués de moda portar la roba del revés jo li portaria i a més de les primeres…i per què? Doncs crec que és per re inventar-me a mi mateixa. A principis de temporada sempre penso això no fa per mi, però després començo a mirar looks, em poso en l’escena en que et poses aquell mono de seda curt o els pantalons bombatxos i veus a un nou jo, vivint coses noves, amb actituds noves, és una mica com si et transformessis amb la roba… no sé què n’opinaria un psicòleg, però de moment és la versió més convincent que he trobat a perquè sóc una mena de “fashion victim”. Bé, el tema és que com a bona fan de la moda les rebaixes no són la meva passió però sempre aprofito per comprar-me algun “clàssic” que normalment la meva butxaca no em permet en ocasions normals. En aquests casos un molt bon recurs meu és la web NET-A-PORTER, un autèntic vici de moda!! Avui he fet les meves primeres dues adquisicions d’aquesta temporada, però no són cap clàssic, al contrari! primer un mini-vestit de Alice+Olivia i una samarreta Stella Mc Cartney, dos de les meus dissenyadors preferits! Aquí teniu els modelets (tot i que els customitzaré al meu gust): samarreta llarga de Stella Mc Cartney i mini vestit Alice+Olivia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails