23 de març del 2011

Bloody Mary de primavera!

Avui aquest post hauria d’advertir que no és apte per a menor de 18 anys…però com que considero que la maduresa no va em funció de l’edat, ho deixo al vostre criteri! ;) El que passa és que amb aquest solet m’he tornat addicte als Bloody Mary’s.. Oh no, no sigueu malpensats! No és perquè tingui ressaca cada cap de setmana – es diu popularment que van bé per a fer-la passar- , crec que és simplement perquè m’encanta el gust de la tomata – recordeu que també ja vaig publicar-ne una recepta de sopa per a l’hivern ? ;) -. Bé, doncs aquí teniu la meva recepta de Bloody Mary…. i ull amb el vodka! Bloody Mary: 4 cl de vodka 15 cl de suc de tomata molt fred (no us perdeu el de Cal Valls) Un xorro de llimona exprimida (amb la mà!) Tabasco, pebre de Cayenne, Lea & Perrins, un tall d’api (amb fulla per decorar) o si ho preferiu sal d’api. Tot això al gust. Es barreja tot en una coctelera et voilà! I si us fa mandra fer-vos-el i preferiu prendre’l en un indret de somni, el vostre lloc és el Mas Sorrer a Gualta. El millor bloody mary de l’Empordà!

1 comentari:

  1. Llàstima que a mi el suc de tomàquet no m'agradi! recordo el primer dia que vaig provar un Bloody Mary, ho vaig passar fatal! Però em quedo amb l'indret: el Mas Sorrer! jo puc prendre-hi una altra cosa? ;)

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails