21 de març del 2011

Feliç Primavera! ***

Per fi! Ja és aquí la primavera! Tinc ganes de colors vius, del sol que comença a escalfar, de camps verds amb flors petites a les vores i dels de colza amb aquell groc intens que comença ja a florir a tot l’Empordà…quines ganes de primavera! I d’una mica d’alegria!

Fa dies que trastejo pel jardí, ja he plantat la Glicínia i els xuclamels – ara nomes em queda lluitar amb les bèsties salvatges de les meves gosses perquè no vulguin fer elles de jardineres també J - i és que ja comencen a venir ganes de fer coses a l’aire lliure! Com que encara no tinc cap flor de tall florida, no puc fer rams i omplir la casa d’una mica d’esperit primaveral, però he pensat que dissabte em plantaré (mai millor dit! ;) ) al mercat a comprar flors i me’ls faré jo mateixa...aquí us deixo les meves propostes! Espero que us agradin i feliç primavera a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails