17 de març del 2011

Maison Pujol

Qui no voldria desconnectar a vegades d’aquest món que sembla que s’acabi? Fa dies que costa trobar una bona raó per somriure després de tot el que està passant a Japó...però ens en sortirem, tot i els morts i la destrucció, la desolació i la tristesa del que passa en aquesta societat exemplar. Ens estan donant una lliçó a tots amb la seva manera d’afrontar-ho i per això cal confiar en que se’n sortiran, ens en sortirem.

Per això existeix el Café, per fer 5 minuts de pausa i oblidar-nos del dia a dia, descansar una mica de tanta injustícia i centrar-nos nomes em coses positives i boniques...pot semblar frívol, però són nomes 5 minuts de pausa per compartir i després de la pausa, tornar a centrar-nos en fer el possible perquè entre tots, tot això sigui molt millor.

De totes maneres, avui no em veia capaç de començar a escriure sense referir-me a aquesta tragèdia. Ara, EM CENTRO EN EL POST D’AVUI:

Qui no voldria desconnectar a vegades d’aquest món i traslladar-se en un altre? Un món antic, de castells, reis, monjos i cavallers? Doncs molt a prop d’aquí, a Carcassona, tot això és possible...ja m’imagino que la majoria hi heu estat! Però no deixeu de fer part de la ruta Càtar i visitar també d’altres castells de la zona, són preciosos!

Si plantegeu estar-hi tant sols un cap de setmana, us recomano un hotel : Maison Pujol. L’hotel és xulíssim, amb un jardí ideal per l’estiu i el millor de tot...a bon preu! Ve de gust desconnectar, oi?

3 comentaris:

  1. Per aquells qui us interessi seguir les vivencies d'un catala afincat a japo us convido a visitar el seu blog http://tobuushi.blogspot.com/
    Respecte carcassone jo tinc una sortida pendent i m'apunto el nom de l'hotel, si ens hi deixen dur el petit de la casa ja en fare un comentari despres!
    Gracies nuria!

    ResponElimina
  2. Encara recordo la nostra Route des Cathares ara ja fa un temps... jo també recomano sortir una mica de la ruta fixada i visitar tots aquells castells que tenen un encant especial... com el de Puigverd, oi Nú? Són els teus avantpassats... :)

    Alba

    ResponElimina
  3. :) Potser sí que són avantpassats meus, el que està clar, però és que val la pena visitar-ho! Anònim 1, gràcies pel blog, he estat seguint aquests dies el que ens explicava sobre la situació a Japó i com ho vivien ells i la veritat és que ha estat tranquil·litzador...esperem que tot acabi bé i en només hagi estat una reflexió per a tots.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails