15 de març del 2011

L'últim convidat!: En Jaume!

D'aquesta primera edició, aquí tenim a l'últim convidat: en Jaume, el meu home :) Ha entregat el seu post una mica tard...però com que té una mica d'influències dins del cafè, i m'ha convençut a canvi d'un bon sopar demà ;) ...aquí el tenim!! Espero que us agradin les versions! "Sí, si us plau, sí a les versions. Versionar, re inventar, evolucionar, adequar i sobretot la paraula és actualitzar. M’encanten les versions de hits. Escoltar una cançó del passat transportada al present o a un altre punt del passat amb un altre context em sembla molt interessant. A altra gent li pot semblar poc original o que la producció i l’art no és prou autèntic però a mi em sembla extraordinari agafar una cançó que ja ha estat o és un èxit i atrevir-se a fer-se la seva amb altres instruments, millorant-la i inclús trobant altres públics que mai haguessin beneit l’original. Inconscientment la nova versió és tocada sobre la versió original que està gravada al teu cervell i cada diferència, cada sorpresa, cada canvi d’instrument, de veu, de pausa és com un regal! Escoltar les versions de cançons es pot convertir en un hobby ja que és com “Jugar a trobar les 8 diferències al diari” però molt més divertit. Una de les versions a la que estic més enganxat últimament és Seven Nations Army de Kate Nash. Ella és una cantautora jove, molt i molt british; d’indie-pop-rock amb una veu molt peculiar i amb una gran projecció. Vaig triar un cd a un aeroport a l’atzar, em van confirmar que era un bon cd, i així vaig descobrir-la, quina gran sort. Aquí us deixo la versió; sinó us agrada en tinc d’altres :)

1 comentari:

Related Posts with Thumbnails