8 d’octubre del 2010

CaSuAl FriDaYs

Ja és divendres! I toca cap de setmana llarg! :) I'm so so happyyyy! A més ho he d'admetre: havent treballat dues setmanes seguides amb un viatge entre mig, començo a notar que necessito algun dia de relax :) Aquest matí estava realment mandrosa i quan me mirat al mirall de la oficina he rigut jo sola de com anava vestida. Crec que sense adonar-me'n me afegit als "Casual Fridays" tant famosos dels països anglosaxons: els divendres, es pot anar vestit de manera informal a la oficina, per exemple amb texans els homes que normalment han d'anar amb vestit i corbata i fins hi tot s'admeten les bermudes a l'estiu! M'encanta aquest costum, sembla que vestit informal et puguis prendre les coses amb més calma xxddd Ara si he de ser sincera 100% i deixo anar la meva vena del tot, avui fa dia de venir a la oficina amb vestit de punt, botes de pluja Hunter Wellington i lipstick vermell, no us sembla? ;) Feliç cap de setmana, a Gualta fem pont, per tant fins dimarts!!!! Happy weekend!

2 comentaris:

  1. estic molt d'acord amb les hunter eh núria!!buuf és una bona inversió :)
    imma casadellà

    ResponElimina
  2. :) Jo també sempre estic d'acord amb unes Hunter! bé, d'aquí a poc és l'aniversari d'algú, no?!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails