18 d’octubre del 2010

Contro il freddo: un capello!

L'hivern ja és aquí!! I a l'Empordà la nostra estimada Tramuntana arriba fresqueta...avui és el primer dia que toca abrigar-se una mica més en serio i treure de l'armari guants, gorros i algun foulard gruixut. Aquest matí quan he anat corrents a buscar un gorro abans de sortir de casa me n'he adonat que potser en necessito un de nou per aquest any :) Els últims que tenia van tenir diversos destins fatals: o bé encongits per la secadora (no, no vaig ser jo....¬¬ ) o en mans de la Gola i la Mia en un moment de distracció o bé estan en paradero desconocido entre algun bolso, armari o calaix....per tant la única opció que tenia era un clàssic gorro negre, molt xulo, però molt avorrit per anar cada dia igual. És el moment ideal per recórrer a una de les meves botigues preferides, Bimba&Lola i fer-me amb els seus nous gorros per aquest any, el problema serà triar-ne només un! Aquí deixo la meva preselecció ;)

2 comentaris:

  1. Jo no m'atreveixo mai a posar-me un barret i veig que a la gent li queda tant bé... aquest any hauré de fer un pensament!! miraré a diferents llocs a veure si en trobo un!!!!! m'apunto l'adreça de bimba & lola, però no seran un pèl cars???
    Pilar

    ResponElimina
  2. Pilar, atreveix-te que segur que et queden molt bé! a part que quan fa fred s'agraeix tenir les idees abrigades perquè no es congelin :)

    Bimba&Lola no és la marca més barata, però tampoc és exageradament cara, per un gorro suposo que són uns 30-45€...sé que és només un gorro però és el preu que es troba des de la merceria del barri fins quasi a qualsevol botiga Inditex...tot és molt car pels sous de la majoria de mortals, però si no ets tant desastre com jo i el perds, el podràs amortitzar durant anys perquè estan ben fets. Merci per passar pel cafè i deixar el teu comentari!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails