28 d’octubre del 2010

Mini biblioteca per l'Arnau :)

Al gener seré tieta!! :) De fet, no ho seré "legalment" per què no és la meva cunyada qui està embarassada i jo no tinc germans, però sí que ho seré "oficialment" ja que qui vindrà al món serà l'Arnau, el fill d'una de les meves millors amigues, l'Alba. Per mi és com si l'Arnau fos mig nebot/germà/nét/fill meu....que ningú s'espanti! el que vull dir és que el sento profundament vinculat a mi per ser fill de l'Alba -i del seu marit ;)- i segurament també estic en ple apogeu d'hormones i de "maleïts instints maternals" com ja NO canta Sanjosex ;) A on vull anar a parar és que al ser tant important per mi, volia fer alguna cosa especial pel petit Arnau i un amic em va donar una idea genial: una biblioteca! Jo que sóc una apassionada dels llibres crec que és el regal ideal de part meva per celebrar la benvinguda al món de l'Arnau! No vull recrear la biblioteca d'Alexandria de moment, sinó al contrari, un petit lloc on lectura i joc es barregi, on l'Arnau pugui estar jugant amb llibres de bebè de colors i formes i els seus doudous preferits i poc a poc vagi incorporant contes, llibres infantils, novel·les d'aventures... Aquí hi ha alguns mobles que trobo xulíssims pels nens per començar a inspirar-me per l'Arnau! ara la gran pregunta és: trobaré els grans clàssics en format conte???? (Clàssics com Homer, Plató, Sófocles o Virgili no Bambi, Ventafocs i la Sireneta eh! ;) )

2 comentaris:

  1. Deu ser culpa de les maleïdes hormones però aconsegueixes fer-me plorar! L'Arnau dóna patades quan miro els llibres penjats del sostre mentre penso la sort que tindrà de tenir uns tiets tant a prop seu que se l'estimin tant!! (també ho fa per demanar un cosinet és clar! però em sembla que haurem de convèncer al tiet Jaume!)
    Però m'agradaria demanar-te que un cop arribi, li puguis explicar tu, un cop de tant en tant, un d'aquests gran clàssics que tot sovint ens transmets amb passió... (ara que espero que la genètica jugui a favor nostre, perquè si surt al seu pare... em sembla que ens dirà que els classics ens els llegim nosaltres!)
    Muaa!

    ResponElimina
  2. :) ALBA!!! I tant que li llegiré a l'Arnau! ;) forma part del pack biblioteca xxdddd

    Gràcies pel teu comentari :) !!!! (T'he d'ensenyar els mobles que he trobat, a veure si queden bé amb les fulles de tela i els mussols ;) )

    un fort petò guapa!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails