29 d’octubre del 2010

Feliç Castanyada!!

Feliç castanyada a tots!! També feliç dia de Tots Sants! I feliç cap de setmana! i feliç pont! i felices fires de Sant Narcís als de Girona!! i per què no.....també feliç Halloween als de l'altre costat ;)
Demà passaré tot el dia amb la meva iaia i hem decidit fer panellets ;) Volia provar de fer alguns més innovadors com per exemple de quicos o de corn flakes...però pensant-ho millor, una tradició és una tradició i crec que prefereixo de moment fer els tradicionals! Em sap molt greu, però la recepta no us la puc passar! a casa meva és una cosa molt seria que només passa d'avis a néts :) però no us perdeu aquesta de recepta, crec que deu ser QUASI tant bona com la nostra ;) i aprofito per introduir un blog que m'encanta: My little things:
Fins dimarts!! feliç...el que sigui! :)

2 comentaris:

  1. Aquest matí per la ràdio han dit alguns panallets que surten una mica dels tradicionals però amb ingredients ben senzills: d'alfàbrega, de violeta, d roses i gerds...
    s'haurà de provar algun dia!

    ResponElimina
  2. Jo avui he provat de fer la recepta tradicional de la família (la meva)... ja us explicaré què tal surten. De moment només he aconseguit una cremada amb el forn ¬¬
    :D

    Ja ens diràs què tal els teus invents!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails