14 d’octubre del 2010

Mobile Home

En els últims mesos he sentit dir a MOLTS amics que tal i com està el preu de l'habitatge i la situació econòmica s'han plantejat de comprar-se una mobile home, la típica caseta de fusta per col·locar a un terreny aïllat i pintoresc de l'Empordà...no em sembla mala idea, la veritat! i menys si es tenen en compte alguns dissenys de cases que ja hi ha al mercat molt grans i amb totes les comoditats per viure-hi. Potser no tot deu ser tant bonic com sembla, permisos a l'Ajuntament, que si et donen o no hipoteca pel que pot considerar-se una "cabanya", etc però està clar que davant de les situacions complexes surten noves alternatives! Fins hi tot alguns amics m'han comentat que es plantegen canviar l'apartament d'estiu per una plaça de càmping anual! La veritat és que mai m'hagués passat pel cap però em sembla una idea fantàstica! No tot són les velles caravanes sinó que hi ha versions modernes i tant ben equipades que ens pot arribar a semblar que estiguem al millor apartament de la Costa Brava! Què us sembla aquesta? Jo, m'hi apunto ja!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails