20 de gener del 2011

Lomo Sprocket Rocket

Alguns ja coneixeu la meva afició a les càmeres Lomogràfiques...senzillament estic enamorada de la meva mini Diana! i tot i que cada vegada és més complicat trobar alguns carrets i rebel·lar és més car que passar-ho al pc a través d'un cable (algun dia n'he d'aprendre de rebel·lar...) no canvio la meva càmera per res! (bé, per la Canon Eos 7D potser sí ;)...). Fa uns mesos va sortir la nova càmera Lomo Sprocket Rocket, tota una delícia! Aconsegueix una gran panoràmica gràcies a un súper gran angular i a més a més es veuen les perforacions del negatiu en les fotografies...es pot demanar més? Sí? Doncs el disseny és retro i elegant..em reitero: una delícia! Ja tinc una cosa més aquesta setmana a la llista dels "ho vull" ;) (no paro...jejeje)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails