19 de gener del 2011

Salto Chico

Existeixen llocs a la terra que vull visitar sí o sí a la vida...un d'aquests llocs és la Patagònia! Durant un temps vaig viure a Xile, i sempre m'ha quedat l'espineta de no haver-hi pogut anar... per això quan em varen parlar de l'hotel Salto Chico em vaig posar verda d'enveja! però de la sana eh! ;) I és que jo també vull perdre'm a cavall per aquest paisatge i sentir la immensitat de la naturalesa des de la terrassa d'aquest fantàstic hotel...el millor de tot? Doncs que la regió de Salto Chico està a una bona latitud (similar a Londres) i el clima és bastant benèvol! Algú s'apunta amb mi?!

2 comentaris:

  1. de quin preu estariem parlant???

    miq

    ResponElimina
  2. Hola Miq! Perdona el retràs en la resposta! Aquests dies han estat de bojos! Respecte al preu de l'hotel, doncs estem parlant d'un preu "bastant" important, uns 600€ la nit! Tot i que es poden trobar ofertes, rarament baixa dels 400€ llargs...el més recomanable és passar-hi una o dues nits i gaudir més de l'hotel i buscar un hotelet més senzill per acabar de passar una setmana i gaudir del paisatge! Gràcies pel comentari!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails