27 de gener del 2011

Si et cases aquest any.....

........ets una afortunada!! I és que el 14 de febrer arriba la línia per a núvies d'Antropologie!! De moment és tot un misteri tot i que ja han llençat la web http://www.bhldn.com/ Les fotos ja indiquen el que passarà : hi haurà un punt i apart després d'aquest llançament ;) Una de les meves millors amigues (que justament fa anys el 14!) es casa aquest any, al setembre, i també tinc un casament molt especial i esperat a Istanbul...Ara ja sé on compraré jo el meu vestit! i on també em puc passar hores buscant detallets per les dues! Si també et cases aquest any, el 14 de febrer estigues atenta a aquesta web, estic segura que valdrà la pena!

2 comentaris:

  1. Ets un sol!! i jo una afortunada per tenir-te com amiga!!!

    mua!

    Laura

    ResponElimina
  2. Laura! :) Afortunada jo de poder compartir un dia així amb tu!!! petonet Lauri! muas!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails