5 de gener del 2011

Perfumes Ad

Aquests dies de reis, a la TV els anuncis de colònies es toquen...i aquest any hi ha uns quants que m'encanten! les imatges, la música, la fotografia...em transporta! Cap d'ells no és de l'Eau de Toilette que utilitzo normalment, ni han fet que em vingui de gust canviar-la (per tant no estic dient que siguin efectius ;) ) però sí que tenen un no se què que capten la meva atenció i em fan alçar el volum...són aquests!: ··· Chanel #5, com no! ja és un clàssic dintre dels anuncis fantàstics, però els detalls de la llum, dels ocells, els reflexes i l'aire a Orient Express, fan que el prefereixi a l'anterior de la Kidman. ...L'Elixir, de Nina Ricci, m'encanta la cançó! és una adaptació de "Sunday Girl" de Blondie que interpreta la mateixa noia de l'anunci! sí, sí, es tracta de la cantant britànica Florrie, que pot passar per model perfectament però a més a més és la vocalista d'aquest grup. M'encanta el relat de conte que té l'anunci...i la cançó! ... Joy of Pink de Lacoste amb Alexa Chung i els seus ullarros verds! M'encanta perquè és molt senzill però molt potent! La cançó és també d'un grup bastant desconegut, "If the kids" amb el tema "Life is now"...molt xulo! ... Miss Dior Cherie, ho he de confessar, per alguna raó la noia em recorda a ma mare de jove ( sí, sí, ridícul, bàsicament perquè mai vaig conèixer a ma mare amb 20 anys :) ) però té un aire que m'hi fa pensar...tant francès anys 70! La cançó és ni més ni menys que "Moi Je Joue" de Brigitte Bardot i l'anunci està rodat per Sofia Coppola!! BONS REIS!!!! que us portin moltes coses que segur que heu fet bondat aquest any ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails