31 de gener del 2011

Brecon Beacons

A vegades quan penso en el pròxim destí de les vacances només em venen al cap llocs exòtics i llunyans i...encara em queda tant per veure a Europa! M'oblido de que haver estat només a la capital i a les quatre ciutats principals, no és sinònim de conèixer el país en qüestió...això és el que m'ha passat amb el Regne Unit! Al descobrir el parc natural de Brecon Beacons vaig saber que havia trobat destí pel pròxim pont! Està situat a la zona de Gales, a només 2 hores d'avió i la vista dels camps verds, els llacs i cascades talla la respiració! Realment és un paisatge preciós...per estar uns dies dedicats només a caminar, llegir i gaudir dels poblets encantadors que s'hi troben. Ja sabeu que a mi m'encanten els càmpings i n'he trobat un de genial on quedar-se a passar la nit: The Dapper Camping Club! Si també voleu passar uns dies en el paradís Gal·les, aquí teniu els detalls: http://www.dappercampingclub.co.uk/index.html
Parc Nacional de Brecon Beacons:
El càmping:

2 comentaris:

  1. Quan jo anava de càmping, no tenien aquest aspecte!! Això sembla un hotel de luxe!!
    Per cert, mira't també:
    http://www.cabanesalsarbres.com/

    dorms a dalt d'un arbre, sense electricitat ni aigua corrent, però sembla ben bé que estiguis en un hotel de 5 estrelles!!

    ResponElimina
  2. xulíssim Alba! és ben bé que com més estrany...millor! ;) Volem estar en la "natura" però amb totes les comoditats de casa...som un cas!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails