24 de gener del 2011

**Revue de déco**

Ja torna a ser dilluns!! No vull usar el tòpic de “Que ràpid que passen les setmanes...” però, no podem negar que és veritat!  Podríem fer tot un tractat sobre els dilluns i com normalment no agraden a ningú: de nou a la feina, universitat...a la rutina, vaja! Però els dilluns al matí (que és la hora més odiada del dia) tenen una cosa bona: un programa de televisió. Cada dilluns, al canal 33 emeten el famós programa francès de decoració “Revue de decó” …a les sis del matí!! Jo reconec que el meu cas és una mica estrany i que no tothom té perquè aixecar-se tant d’hora (jo si pogués tampoc ho faria! ;) ) i menys estar mirant la TV…però a mi m’agrada prendrem els matins amb calma i fer l’esmorzar mentre miro com de boniques tenen les cases alguns francesos! Per sort, gràcies a que tenim una TV pública de primera, si ets dels afortunats que el despertador sona a partir de les 7h, pots recuperar el vídeo del programa a través del 3 a la carta. Aquí us deixo el programa d’avui que anava sobre cuines i jo ja estic esperant el de la setmana que ve! Va sobre jardins urbans ;) http://www.tv3.cat/videos/3325070#

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails