4 d’agost del 2010

Etsy

Mai he estat gaire dotada per les manualitats. Ja de petita la meva mare m'havia de donar un cop de mà amb les maquetes, els dibuixos o les figuretes de plastilina pel pessebre del cole...el meu àngel sempre li queien les ales al primer dia o bé tenia mitja cara ocupada pels llavis vermells que li col·locava..tot i no ser massa adient per una escola de monges....potser és per això que admiro tant la gent que té talent per les manualitats. M'encantaria saber cosir, brodar, dibuixar animals amb tinta marró o fer una caixeta-joier, però m'he de conformar en saber posar quatre boletes a un fil i fer-me un colleret o pintar algún dibuix abstatracte que només m'agrada a mi... Des de fa uns mesos que visito quasi a diari Etsy, el portal on la gent pot comprar i vendre manualitats. Només hi ha un requisit, ho has de fer tu. És genial i hi pots trobar de tot: bijuteria, coses per casa, regals especials, els objectes més originals que et puguis imaginar...especialment destacaria la part de papereria, sobretot les invitacions, hi ha coses precioses! Aqui deixo uns quants exemples:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails