6 d’agost del 2010

Nice things, nice people :)

La marca de roba Nice things és una de les meves preferides d'aquest país. Té l'aire retro-vintage que m'encanta però, a més, basen les seves col·leccions en temes concrets que els inspiren i realment els resultats són sempre molt divertits! Des de fa un temps, a més, fan servir models del carrer - és a dir gent com tu i com jo- per fer els catàlegs i publicitat, i està molt bé! Molt natural, res de models o poses forçades sinó que es nota que s'ho estan passant molt bé fent la sessió de fotos..No importa edat, ni aspecte físic, només cal que tinguis ganes de passar una bona estona amb la part femenina de la teva família o amigues. Ara estan buscant gent per la següent campanya, t'apuntes??!!

2 comentaris:

  1. eiii!! ja saps k jo m'apunto al que calgui! així que tan aviat arribi a casa... a enviar foto i dades! nenessss, us hi apunteu o k? pot ser divertit!

    ResponElimina
  2. es nota que no domino això de comentar blogs, oi? jaja, sóc la Gemma!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails