5 d’agost del 2010

Marxo de vacances amb l'Anna (Karénina)

Per vacances cada any trio un clàssic i em permeto el luxe de llegir hores i hores cada dia. És que no puc llegir per etapes, una horeta cada dia...aquests llibres no han estat pensats per això, van ser escrits quan encara la gent podia gaudir del seu temps, quan les tardes eren llargues i començaven després de dinar i acabaven quan entrava la foscor...sé que em refereixo només a l'alta societat de l'època, però és que ningú més sabia llegir sobre el 1873, l'any en que es va escriure Ana Karenina. Sí, aquesta és la meva elecció per aquest any -no em fa vergonya reconèixer que tant sols he llegit Guerra i Pau de Tolstoi :p - i és que aquest any 2010 és l'any del Lleó, i una de les úniques diferències respecte la resta d'anys (ja es podria commemorar una mica més efusivament no?) és que els editorials treuen noves edicions. Això ja és un gran què, oi? i un molt bon motiu per engrescar-se amb el Sr. Lleó. Després de remenar per varies llibreries i no decidir-me del tot, en Jaume em va regalar la nova edició d'ALBA Editorial (recomanat pel meu llibreter de confiança ;) ) i l'ha encertada! Crec que tinc una molt bona edició a les mans. Per suposat faré un post més endavant - o varis- d'Ana Karenina, però de moment volia deixar escrita la meva emoció per l'expectativa de tardes assentada a la fresca gaudint de la lectura. Promet!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails