12 d’agost del 2010

Love is in the air!

Fa exactament 2 mesos, el 12 de juny, en Jaume i jo ens varem casar. Encara m'emociono quan hi penso i se'm posa la pell de gallina de pensar en tots els amics i família que ho varen compartir amb nosaltres...gràcies a tots per fer-ho possible! I és que ens ho varem passar TTTTTAAAAAANNNNTTTT BÉ!! Varem riure, ballar, gaudir de la gent, de la música, de tot! Va ser un dia genial, dels millors de la meva vida, que m'agrada recordar. Sé que em vaig casar amb la millor parella, a qui estimo profundament...Gràcies rei per fer que cada dia siguem una mica més feliços, t'estimo com mai, com sempre. Avui em toca ser lluny de casa per feina i per això volia deixar un detallet especial per aquest dia. Aquí deixo un vídeo genial d'un casament que em recorda una mica al nostre...definitivament LOVE IS IN THE AIR!

Max, Margaux, & The Marvelows from Shark Pig on Vimeo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails