31 d’agost del 2010

He tornat!

He estat molts dies sense escriure. Oficialment perquè estava de vacances, en realitat, perquè s'ha mort un dels éssers que més estimava i m'ha deixat molt tocada. He dedicat els dies a pensar i descansar, però de fet, escriure és la meva vida i descansar d'escriure em costa. Amb els ànims renovats, torno al meu petit blog, amb les meves coses i la meva gent. És una mica com tornar a casa després d'un viatge molt llarg i molt cansat. Aquí deixo el meu petit homenatge a qui ha marxat, la Frida, qui estic segura que és a algun lloc bevent tequila i ballant amb esquelets, amb un barret mexicà enorme. La Frida portava el nom per la Frida Kahlo, qui va ser com ella una vividora intensa, una lluitadora i una artista autèntica. Com ella ha tingut una vida plena de dificultats, però que han servit de lliçons de vida per qui estàvem prop d'ella. Els que l'estimem la recordarem mentres vivim.

1 comentari:

  1. Jo també la recordaré...amb el seu mig somriure dibuixat, aquell que només alguns sabíem percebre...

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails