1 de febrer del 2011

I LOVE TOLIX

Ja us podeu imaginar si passeu sovint pel blog, que m’agraden les cadires Tolix. Previsible oi? : ) Hi ha un bar de Girona que les tenen i l’altre dia estant amb uns amics em aquest bar, vaig comentar que m’agradarien pel jardí, per tenir-ne un parell i combinar-les amb un banc potser i, més cadires de ferro de colors....sé que l’aire lliure no és el millor lloc per conservar-les bé, però m’agraden quant més rovellades i velles millor! Tots em varen dir que no quedaria bé... : ) però, aquí us deixo la prova gràfica de que tenien raó...bé, no! Queden fantàstiques!!! ;) Si també us interessen un parell (o més) de Tolix, hi ha un antiquari a Fonteta (Empordà, a Barcelona es troben fàcilment ;) )que en va tenint partides...si voleu, envieu-me un email i us aviso per a les properes!

1 comentari:

  1. Hola! he llegit (tot i que una mica tard el post de les cadires TOLIX) ei! molt bon gust a mi també m'agrden molt i només passar-te una pàgina web que en venen unes còpies (Tolix, eames, carlhansen..., jo no hi he comprat mai en aquesta però el preu és invatible)
    La web de les còpies:
    http://decoratualma.com/10-clasicos-del-diseno
    La web de on comprar les originals:
    http://www.naharro.com/es/tienda

    Felicitats pel blog!

    Claudina Relat

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails