8 de febrer del 2011

ARCO, Museus, Art....

Ja falta ben poquet per ARCO! Es tracta de la fira d’art contemporani més important d’Espanya i que agrupa també tot un seguit de fires independents que val molt (o més) la pena visitar, com Just Madrid i ArtMadrid...A vegades el món de l’art pot semblar molt llunyà o elitista, o bé que s’hi ha d’entendre molt per poder adquirir alguna peça... jo personalment crec en que t’ha de guiar el cor i que mai res se t’escapi de les teves possibilitats. Hi ha un munt d’artistes emergents amb preus més que raonables i amb obres boníssimes. Si us interessa més sobre el tema, no us perdeu el número d’aquest mes de la revista AD : http://www.revistaad.es/ mostra com decoren i viuen artistes i col•leccionistes d’art... Si de moment l’art contemporani és una assignatura que preferiu deixar aparcada, però tampoc voleu arribar a l’altre extrem de penjar a la paret del menjador els pòsters d’ikea o similars, jo sempre intento tirar d’obres que són personals i úniques, com dibuixos i il•lustracions que es poden trobar a Etsy, però també m’encanta tirar dels museus (no em refereixo a entrar d’amagat i vestida de negre a les nits i endur-me el que més m’interessi... ;) ) sinó de pòsters o litografies que fan referència a exposicions. Normalment tenen una qualitat molt alta d’impressió i el valor de la commemoració de l’exposició, a part del valor visual de llevar-te cada dia i poder observar un símil de Modigliani, per exemple! A més de la botiga on-line de museus com el MoMa, Louvre, etc... aquí tenim també la botiga online del museu Thyssen-Bornemisza : http://tienda.museothyssen.org/ molt interessant! Jo ja he encarregat dos pòsters de l’exposició que vaig comentar al blog de Mario Testino. Quedaran genials al bany! (si, si...he dit bany... ;) ) Quin pintor penjaríeu vosaltres si poguéssiu escollir una sola obra original??? (sense límit de preus, of course!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails