18 de febrer del 2011

Workplace envy

Fa dies que estic intentant ordenar el meu escriptori: una taula que vaig comprar a un antiquari de la Bisbal de finals del S.XIX encara amb la pintura verda i taronja original, de la que estic profundament enamorada, tot i que quasi m’agafa un atac de cor quan la Gola la va trobar genial per a llimar-se les dents fa uns dies…A vegades tiraries als gossos per la finestra, si en teniu segur que m’entendreu ;) Bé, després de que m’hagi desfogat una mica amb el tema de l’escriptori :) el post d’avui és per compartir diferents espais que he trobat per la xarxa i que trobo molt inspiradors per a decorar el meu espai de “feina”. A veure què us semblen!

2 comentaris:

  1. Està clar que jo necessito un espai així... quina eveja! a més tots els ordinadors que hi surten són macs... això és perquè els qui els fem servir necessitem espais així!! :D
    Què s'ha de fer per aconseguir-lo??

    ResponElimina
  2. jajajaja molt bona Alba! doncs crec que és qüestió de posar-s'hi perquè de fet són estanteries, caixes, colors vius, coixins...si vols fem 2x1 :)

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails