9 de febrer del 2011

Fins que la mort ens separi!

Aquesta nit anem de concert! I no a qualsevol concert, tot el contrari, un de molt especial!: Mazoni presenta nomes per a 80 persones i en exclusiva el seu nou disc “Fins que la mort ens separi” a la casa Orlandai de Barcelona. Tinc moltes expectatives posades em aquest nou treball i sé que no em decebrà! Mazoni és un dels meus grups de música favorits i en directe sempre m’ho passo TANT BÉ! Més de deu vegades escoltant la seva música a casa, em acabat ballant pel menjador, saltant pel sofà i cantant a viva veu mentre les gosses ens miren amb cara de “ja podríem tenir uns amos més normals...” però és que com diu en Jaume (el meu, no Mazoni ;) ) ” la seva música posa de bon humor, nomes ho relaciono a bons moments!” . Estic segura que aquesta nit serà un d’aquests altres bons moments!

2 comentaris:

  1. Va anar molt i molt bé! :) El disc nou és molt xulo i ell en directe m'encanta...molt recomanable!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails