4 de febrer del 2011

Happy weekend & Happy birthday (to me)!!

Sí, sí...avui és el meu aniversari!! Aquari de cap a peus! :) I en faig 29, l'últim 2 al davant! La veritat és que estic encantada de la vida...No ho dic per aparentar una falsa felicitat, simplement és que m'agrada fer-me gran, mirar amb perspectiva la meva vida i fer plans de futur! Acomiadar la dècada dels 20 no em sap greu...us puc assegurar que n'he gaudit molt! ;) Al ser el meu aniversari em permeto ser una mica egòlatra i parlar de mi, ja ho veieu! ;) Espero que tingueu un molt feliç cap de setmana!! Amb moltes coses a celebrar també! :) Avui us deixo amb els ametllers, ja que com cada any, jo m'imagino que comencen a florir com a regal d'aniversari... Gràcies per pensar amb mi avui a tots els amics i família, no seria res sense vosaltres! i gràcies als que ni tant sols em coneixeu, per passar per aquí tant sovint... FELIÇ CAP DE SETMANA A TOTS!

2 comentaris:

  1. Núria! moltes gràcies! vaig poder llegir el teu comentari abans no s'eliminés! Felices vigílies!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails