2 de febrer del 2011

Platja d'hivern!

No cal que parli de les mil meravelles que tenim a l'Empordà, oi? :) Tothom sap que com diu Sanjosex "és la terra desitjada..." ;) almenys ho sentim així els que som d'aquesta terra ventosa... a mi si una cosa m'agrada d'aquest paisatge són les platges. Com que trobar-les desèrtiques a partir de Setmana Santa és missió impossible, ara és una època perfecte per gaudir-ne! Teniu pla pel cap de setmana?! ;) Aquí us deixo tres de les meves platges favorites: AIGUA GELIDA, BEGUR: CALA ESTRETA, PALAMÓS: PUNTA ROJA, PALS: FOTOS: FULL TIME COMUNICACIÓ

2 comentaris:

  1. Illa Roja Nú! ;)
    Comparteixo els teus gustos...la meva preferida és Aigua Xelida...m'encanta! això sí, costa trobar-hi un centímetre de sorra on estirar la tovallola...

    ResponElimina
  2. mmm jo he sentit tant Illa Roja com Punta Roja...igual que aigua xelida/gelida...

    A l'estiu és un horror, hi estic d'acord! has continuat mai pel camí de ronda? Hi ha una caleta de roques molt i molt petita genial! :) per cert! No sé qui ets ;)

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails