11 de febrer del 2011

ProPosIciÓ InDecEnt

Us vull fer una proposta indecent… ; ) fa dies que penso en com interactuar una mica més amb els qui passeu per aquí tot sovint a veure què explico... i ahir se’m va passar pel cap una manera d’aconseguir que us sentiu més “part” del Cafè de Gualta! : ) I us vull proposar de que per un dia, el Cafè sigui vostre. M’explico: Durant una setmana, us cedeixo el cafè als visitants, és a dir, us proposo que us passeu a l’altre costat de la pantalla i que sigueu vosaltres els que creeu un post sobre qualsevol tema que us agradi…completament lliure! del que us inspiri, us motivi, alguna curiositat que vulgueu explicar als demés o qualsevol cosa que us passi pel cap… us animeu? Per fer-ho, podeu escriure el vostre text a cafedegualta@gmail.com , posant nom o pseudònim i des d’on escriviu. Teniu de temps fins el divendres 25 de febrer i els posts es publicaran la primera setmana de març. Si teniu pàgina web, blog o voleu publicar alguna coseta sobre vosaltres com per exemple una foto, doncs encara millor! Jo us puc ajudar en buscar les imatges per exemple o en editar-ho i també m’ocuparé de penjar-ho al blog. Normalment al Cafè hi ha entre 400 i 500 visites de pàgines diàries...però sou tímids i no us pronuncieu! : ) per això he pensat en aquesta manera de que ens puguem conèixer mútuament!

3 comentaris:

  1. Ho trobo una gran idea! compta amb mi! :)

    ResponElimina
  2. Genial Núria!! que bé! moltes gràcies :) per cert: FELICITATS!!!!!!!!!! amb 3 dies de retràs però benvinguda als 29!

    ResponElimina
  3. Merci!! 8.2.82 a les 2h 8min ja et pots imaginar que els meus numeros preferits son el 8 i el 2! jeje

    i els 28 m'agradaven molt pq tenien els dos numeros per primera vegada! ara fins els 82 anys m'hauré d'esperar, però si, els 29 benvinguts siguin! :)

    pronte rebràs un mail amb sudgerències.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails