17 de novembre del 2010

Catifa Nova

Ahir a la tarda em va passar d'una d'aquelles coses que et fa somriure com una tonta durant hores.. Em va arribar a la oficina directe de NY una catifa preciosa!! Era un regal d'en Xavi, que viu a la Big Apple ;)Hi ha gent afortunada....sí! però jo també m'hi sento de tenir amics així! Resulta que en Xavi treballa a la delegació de l'empresa Valenciana Gandia Blasco (fan uns mobles d'exterior que et deixen sense alè) i fa un temps varen treure una col·lecció d'estores sota el nom GAN-RUGS molt i molt xules! La nostra és el model Catania, en un vermell preciós i que ens queda genial al menjador (la foto és de mala qualitat perquè està feta amb la Blackberry però l'havia de penjat igualment! per poder veure com queda col·locada). És increïble com les catifes transformen una habitació en una estància càlida i acollidora...ara ja sé on llegiré el meu pròxim llibre: a terra! Mil gràcies Xavi!! Un petó enorme empordanès ;)Podeu veure tota la col·lecció a http://www.gan-rugs.com/ La col·lecció GAN-RUGS:

2 comentaris:

  1. Ooooooh!!! Com es nota que fa dies que no passo per la vostra llar!!! Molt xula la remodelaciô i l'estora m'encanta!!! Molt bon gust Xavi! :)
    Esperem que els gîngols la sàpiguen apreciar...
    Aviat em teniu de visita pel pis (o més...)!

    Alba

    ResponElimina
  2. Alba, my home is your home! L'estora nova és xulíssima! en Xavi s'ha passat :) un petò guapa!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails