9 de novembre del 2010

Contes Pop-ups

De petita tenia un conte de castells que m'encantava: quan s'obria una pàgina, un castell, un drac, un cavaller... emergia de la pàgina i per mi, és tornava real, el podia tocar! Suposo que es pot considerar el 3D de la meva infància :) Per això quan ahir vaig descobrir els contes pop-up de Robert Sabuda em vaig enamorar! En la meva recerca dels contes més xulos per l'Arnau he trobat algunes joies, però aquesta sens dubte és de les millors! Aquest home és un geni! I el millor de tot és que els títols que ha convertit a pop-ups no són només contes tradicionals, sinó també monogràfics sobre els dinosaures, els egipcis, sobre els taurons....una manera genial d'ensenyar coses diferents als nens i nenes. Al nostre país es poden trobar a través de l'editorial Kokinos http://www.editorialkokinos.com/ (amb títols molt interessants també).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails