23 de novembre del 2010

Mode à Paris!

Si encara existeix una capital de la moda, sens dubte és Paris! ai... Paris, Paris!! Per mi és la ciutat més bonica: el Sena, Montmatre, la Tour Eiffel, el barri le Marais i el d´Étienne Marcel...bé no acabaria mai! :) Per sort, a Barcelona hi ha un raconet de la moda de Paris, i és la botiga Sandro, el meu objectiu per les rebaixes de gener! Simplement, m'encanta. Últimament tothom en parla ja que és una de les marques més preferides de la It girl espanyola Sara Carbonero, però crec que la col·lecció d'aquest hivern no li encaixa tant perquè és més femenina i potser alguns models més de l'estil de l'Alexa Chung...de totes maneres, jo em quedaria amb tot! La fotografia de la campanya d'aquest hivern em sembla genial, la mirada del noi és tremenda.. ;) Ja ho diuen: Paris, la cité de l'amour....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails