9 de novembre del 2010

Moda con TRUCCO

M'encanta la marca de roba TRUCCO per anar a treballar. Et dóna un toc diferent, no tant estereotipada com amb el clàssic vestit jaqueta i camisa...jo fins hi tot tinc la teoria que les reunions em van millor quan vesteixo com m'agrada. Els psicòlegs crec que dirien que és per una qüestió de sentir-se segura en una mateixa però per mi és l'excusa ideal per portar el que m'agrada a la feina ;) Fins hi tot el meu cap sap que quan porto un jersei vermell amb un gall dibuixat és que tinc algun tema important entre mans :) Aquí deixo la col·lecció d'aquesta temporada, on les noies no són models sinó dones i noies "de carrer", com tu i jo, vaja ;)

2 comentaris:

  1. bones!!!

    direcció de TRUCCO??? a girona tb la podem trobar?????
    Pilar

    ResponElimina
  2. Hola Pilar!

    A Girona encara no la tenim :( però espero que no tardi en arribar! Aquí trobaràs el llistat de botigues:
    http://www.trucco.es/es/tienda/tutienda/name/TRUCCO
    Si has d'anar a Barcelona expressament, val la pena esperar a rebaixes ja que estan molt bé, bons descomptes i sempre hi ha talles. Les botigues són molt maques :)

    Gràcies pel comentari!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails