16 de novembre del 2010

Tea for Two

Hi ha res millor que una bona tassa de te calent un matí ennuvolat? I si a sobre pots compartir-la amb una bona amiga i una conversa interessant, es transforma en una mena de ritual especial. El te no te'l pots prendre amb presses, potser per això m'agrada tant. Com la Sra Michel del llibre "L'elegància de l'eriçò", quan quedo amb algú i es demana un te, ja m'ho prenc diferent, sé que té temps per mi :) Però no tot el te és igual, aquests dies me n'he adonat que només en prenc de marques de fora del nostre país! I he pensat en compartir les meves marques preferides i potser em podeu recomanar algun d'aquí ben deliciós!! ;) Aquí va el meu te preferit: KUSMI TEA: Francès, realment bo! i amb unes caixetes maquíssimes que després van molt bé per guardar cosetes...el de xocolata és increïble! mmmmm..... TODAY WAS FUN: and tomorrow another one! ;) Amb aquest nom tant optimista per força ha de ser bo. Fan barreges de diferents tes que recomanen segons l'estat d'ànim...el meu favorit? el love love love of course!!! xxxdddd TEAPIGS: Aquest ha estat el meu últim descobriment voltant pel món, ja que aquí encara no es troba. Va amb bossetes de seda que eviten que el te agafi pols. Boníssim! A més els dibuixos dels packagings són molt divertits, humor britànic en estat pur! THE REPUBLIC OF TEA: Aquest és el te que prenia als EE.UU. a part de que és tota una institució en aquest país, cuiden moltíssim els packagings, treuen un munt de novetats...el te verd orgànic és el meu preferit i també els que treuen a l'hivern amb canyella! una bona manera de passar el fred...

4 comentaris:

  1. Nú! m'encanta el teu post d'avui... ja saps k jo sóc amant dels tès i les infusions...
    Els que recomanes no els he provat, però jo sóc seguidora dels Yogi Tea (http://www.yogiproducts.com/products/category/womans-tea/ --> aquí pots trobar una gamma creada expressament pels estats d'ànim femenins...) i els Hari Tea (http://www.haritea.com/).
    Si en vols algun en especial i no els trobes... digues-m'ho i te'n porto!

    ResponElimina
  2. que bones les recomanacions d'avui!!!!jo he vist que el de today was fun el venen al natura!!!segurament el probaré...el problema és que la meva economia d'estudiant pobre només em permet comprar els hornimans...quin desastre!!!
    imma

    ResponElimina
  3. Gemma! Moltes gràcies per les recomanacions! No coneixia Hari Tea i té molt bona pinta!! :)

    ResponElimina
  4. Imma! Sí, el venen al Natura tens raó i el Kusmi Tea a moltes botigues "gourmet"...has de fer una cosa, només comprar-lo per exàmens per exemple o en alguna ocasió que necessitis un break. Per cert! els de marca blanca del Carrefour són orgànics i estan boníssims també! I són low cost! :)

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails