22 de novembre del 2010

**** Etsy es vesteix de Nadal! ****

bufff he de confessar que fa molts dies que estava impacient per fer un post de decoració de Nadal :) però em vaig jurar i rejurar que era ridícul parlar de Nadal tant aviat..i he aconseguit esperar-me fins avui! xxxddddd Amb l'excusa de que per Etsy s'ha de comprar amb temps, ja que molts dels articles venen de fora, ahir no em vaig poder estar de xafardejar una mica la web i he trobat coses molt xules! (només heu d'anar a http://www.etsy.com/ i posar el nom que us indico sota les fotografies) ** Per embolicar regals a mi m'encanta fer servir paper torrat del que s'usava abans a les botigues o bé paper de diari directament (millor sense imatge i si és un diari francès, xinés o marroquí, per exemple, encara li dóna un toc més original!) i després fer un bon llaç amb una targeta i un escrit per a la persona que li fas el regal. Obsequiar amb un jersei a la germana està molt bé, però si a més li pots explicar que has triat aquell concretament perquè el vermell li queda fantàstic, encara li farà més il·lusió, no? Doncs per fer unes notes ben xules Etsy és el millor lloc:

tinybeardk avintageobsession aforestfrolic freshlemonblossom

Què us semblen aquestes banderoles? Si teniu llar de foc no hi poden faltar!

JanieDmattern bekahjennings Vaig veure a l'aparador de women'secret una idea que em va encantar: decorar l'arbre amb estrelles de crochet i a etsy n'he trobat! També poden quedar molt i molt bé unides amb un fil blanc per a decorar les finestres.

viviannicoledesigns sewfunquilts

Al pis nou, la porta dóna directament al carrer, com si fos una casa i, tot i el risc de que desaparegui en 2 dies, penjaré una corona a la porta! Vull confiar en la gent ( i en que el carrer no és gaire transitat) i estic ben decidida :) Per si de cas, també he de dir que he triat aquestes dues opcions ben baratetes ;) noelbellesdeux woolcrazy Podeu trobar mil coses més precioses a etsy, fetes a mà per gent de tot el món...realment val la pena fer el tafaner! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails