9 de setembre del 2010

Before & After

Quan vaig descobrir per primera vegada el blog Design*Sponge em va al·lucinar la secció de rentat d'imatge dels mobles before & after, és increïble! Jo, que sóc una negada fins hi tot per penjar un quadre, no em puc creure que algú que no es dediqui a la restauració sigui capaç d'agafar un moble a punt per anar a la deixalleria i deixar-lo llest per a la revista més xula de decoració....aquests són uns dels exemples més admirables que he trobat, jo no paro de sorprendre'm cada vegada que publiquen!
When I first discovered the blog Design*Sponge I was so fascinated for the section before & after, it's incredible! I'm denied even for hanging up a frame so I can't believe that somebody could have taken a furniture ready to be threw away and make such a transformation into it! these are the most amazing examples I've found, I'm really surprised!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails