8 de setembre del 2010

Felicitats a totes les Núries!

Avui és el meu Sant i tot i no ser catòlica és tradició a la meva familia de celebrar-ho de la mateixa manera que se celebra un aniversari :) M'encanten els dies que només de llevar-te ja saps que seran especials...i us vull donar les gràcies a tots, Jaume, mama, papa, iaia, Gina, Carles, Carme, Jordi, Alba, Imma, Montse, Gola, Mia.....i un llarguíssim etc per estimar-me com ho feu, tinc tanta sort de tenir-vos! No em vull posar cursi ;) però de veritat que em sento molt afortunada!! Gràcies també per tots aquests fantàstics regals!! Felicitats a totes les Núries! Today is my Saint and even the fact that I am not catholic it is a tradition at my home to celebrate it like a birthday :) I love the days when I already know they will be special...and I would like to thank you all : Jaume, mama, papa, iaia, Gina, Carles, Carme, Jordi, Alba, Imma, Montse, Gola, Mia.....to love me this way, I am the most lucky girl for having you all! I don't wanna be corny :) but I feel so lucky! Thanks also for these fantastic presents! Congrats to all the Nurias like me!!!

2 comentaris:

Related Posts with Thumbnails