17 de setembre del 2010

El millor croissant mmmmm.....

Tinc una debilitat molt gran...són els croissants bons, però els bons bons de veritat! els de mantega i a poder ser calents :p i me proposat fer una cosa que en realitat porto temps fent sense adonar-me'n: buscar el millor croissant de la província de Girona(segons el criteri dels participants, és clar). Com que aquí no tenim el Time Out que ens faci aquesta mena de seleccions jo m'ofereixo de voluntària per fer una tasca tant dura i poc agraïda(sobretot per la cintura) ;) Aquest luxe del croissant calent, suc de taronja i cafè sol només me'l puc permetre els caps de setmana que és quan tinc temps d'anar a la fleca/pastisseria/ bar i dedicar-li l'atenció que es mereix, però intentaré anar actualitzant la llista amb els que em semblin més deliciosos. Sé que ràpidament em sortirà alguna voluntària entre la meva família que m'ajudarà en aquesta selecció tant complexa...però, algú més es vol unir a la causa? em pot enviar un email a: cafedegualta@gmail.com o bé deixar un comentari a sota d'aquest post i jo actualitzaré el ranking. Però atenció! que va des de Puigcerdà passant per Portbou, Ripoll, Olot, tota la zona de la Selva i per suposat de Girona capital i del meu estimadíssim Empordà ;) Tenim zona per recòrrer en la búsqueda del croissant gironí! Passeu un deliciós cap de setmana!

3 comentaris:

  1. jaja doncs per començar podem descartar el croissant de gualta...crec que el croissant de formatge del forn de sant daniel de girona és mereix estar dins del ranking...però al loro!!!que a la tarda quasi mai en queden!!
    El croissant de la fleca Brugués de l'Estartit també és dels millors i, si no podeu anar a la fleca doncs els podeu trobar a la cafeteria/bar El Cruixent de Torroella de Montgrí.
    Imma

    ResponElimina
  2. El millor crosant el de la fleca Ca l'Enric del barri de Sant Roc d'Olot... però ha de ser dels fets allà, no dels que els hi porten.
    S'ha de demanar: "un crosant dels teus"

    Glòria

    ResponElimina
  3. xxxdddd molt bona Glòria! jejejej d'aquí poc tinc una escapada a Olot i els provaré, ja prenc nota de la contrasenya ;)

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails