22 de setembre del 2010

Paradise in Namibia

Namíbia és de fa molt de temps un destí que tinc pendent, em fascinen les dunes i els paisatges d'aquest país. Per això quan vaig descobrir aquest càmping em vaig quedar fascinada...m'imagino passar els últims dos o tres dies en aquest lloc després d'una travessia pel país, contemplant la posta de sol des de la terrassa de la tenda. Sí, ja ho sé, però com es diu popularment, somiar és gratis! - també no entraré en l'argumentari de que aquest tipus de llocs estan portats per europeus i no es queda cap dels beneficis en el país, etc; en aquest post només vull somiar en el desert, el paisatge i la posta de sol ;) -.
El càmping es diu Wolwedans i es troba dins la reserva natural de Namibrand:
Paisatge:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails