13 de setembre del 2010

El meu bolso no està de moda.

Aquest matí m'he adonat que necessito un bolso (en català correcte bossa de mà) nou. El que porto ara deu tenir uns 5 anys, és massa petit per posar-hi tot el que necessito per anar a treballar , és de nit (o directament de sortir de festa) i a més està desgastat dels costats...a mi m'encanta, però crec que ha arribat l'hora de passar-lo a segona divisió i comprar-me un bolso més pràctic per la vida diària....mentre dinava a la ofi he repassat el que es portava aquesta tardor i resulta que l'estil es diu "ladylike" ve de la sèrie de TV "Mad Men" i els colors són camel, nude i màxim s'accepta un marró clar...el must de la temporada és el PS1 de Proenza Schouler:

I també els de Mulberry:

(1.600€ el de PS i 1.000€ el Mulberry a net a porter)

Ara ja podem baixar totes dels núvols i mirar les còpies que han fet a Zara, Mango i Bimba&Lola ! :) Tot i que el color és negre, a mi no em desagraden del tot, especialment els de Bimba&lola i també hi veig moltes possibilitats al fet de que crec que hi cabrà el portàtil! Estic tipa de les maletes avorrides de portàtil i normalment faig servir un bolso gran per posar-lo i una bandolera petita per utilitzar com a bolso en si, especialment quan em toca viatjar. Aquí us deixo les "versions" i traduiré el text més tard! I promise!

4 comentaris:

  1. Jo me'n vaig comprar un que és super vintage...llàstima q és de primavera-estiu i no el podré portar de moment, ja el veuràs.. el preu, 2 euros, comprat a un mercat de segona mà. Molt contenta.

    ResponElimina
  2. No m'extranya Alba! quina ganga!! uuooo! jo també vull anar al mercat de 2a mà!

    ResponElimina
  3. El que tb val la pena és comprar-ne per internet a pàgines com privàlia o esedemarca que tenen preus més barats.
    Jo sóc més amant dels clàssics pq així els pots portar moltes més temporades!!!!
    Pilar

    ResponElimina
  4. Benvinguda Pilar!! :)

    Molt bon recurs les webs tipus Privalia, realment tenen ofertes que valen la pena! I en quan als clàssics...tens tota la raó! Sobretot si et gastes alguns diners...però jo he de confessar que encara que estiguin molt passats de moda, els bolsos els porto igual ;)
    Gràcies pel teu comentari!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails