10 de desembre del 2010

Alba & Arnau

Dimecres, l'Alba, l'Enric (la seva parella), l'Arnau a la panxa i jo varem organitzar una sessió de fotos completament amateur per l'Empordà ;) L'objectiu era fotografiar la futura mama i la seva panxona en un entorn ben bonic...L'Alba és fotògrafa, per tant us podeu imaginar el meu repte! Les fotos encara s'han d'editar o rebel·lar en el cas de les que vaig fer amb la Lomo, però em feia il·lusió penjar-ne alguna...amb el permís dels protagonistes, aquí les teniu ;)

5 comentaris:

  1. Nú!! les fotos són precioses, enhorabona fotògrafa!!

    ResponElimina
  2. :) Gràcies Gemma! però no tot el mèrit és meu, l'Enric en sap molt i en va fer moltes també ;)
    Bon cap de setmana guapa!

    ResponElimina
  3. el millor és l'Arnau el model... :) mil gràcies per aquest gran dia nu!

    ResponElimina
  4. Que macoooo!!! Quina tendresa i quin amor!! Molt maques les fotos.. Per cert!! En Saul ja te ganes que sortir l'Arnau.... jejjejeje

    ResponElimina
  5. precioses fotos! felicitats parelleta!! aviam si ens veiem un dia i amb temps i calma!! un petonas ben fort per als tres!! :P

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails