15 de desembre del 2010

I ells....què ens regalen?!

Ahir en Jaume em va confessar que havia entrat per veure el post, però, que al llegir la primera frase "avui en Jaume ja està avisat..." va tancar de seguida com si el pogués saber que havia entrat!! :) que bo! Sabia que no es resistiria....
Això va donar peu a que sopant parléssim dels regals en general i a les noies més concretament i...crec que tenen encara més problemes ells que nosaltres!! Quina indecisió! Amb els milers de regals que em passen a mi pel cap per fer a les meves amigues! (o a mi mateixa, perquè negar-ho..jijijij). Per això he pensat en fer una mena de llistat universal de regals a noies...sóc plenament conscient que els gustos de les persones van molt més enllà del seu sexe, però m'ha semblat divertit de confessar allò que realment ens faria il·lusió, que creuem els dits perquè arribi el dia de reis i perquè, un any més, no aparegui aquell article que varem deixar anar despistadament un "és xulo això" davant d'algun aparador, però, que en realitat, no ens fa cap il·lusió! M'ajudareu oi?! Només heu de deixar a comentaris el que us faria il·lusió rebre per Nadal i el nom i poble/ciutat. Amb tots, miraré d'elaborar una llista d'articles ben xula!
Per obrir la llista, jo he fet una selecció (curta) d'aquelles cosetes que em farien il·lusió! (des de detalls fins a regals fora de pressupost ;) ).
La meva selecció és: 1- Laca d'ungles OPI, fa un temps em vaig fer mal a una ungla i m'he aficionat a portar-les pintades...i sóc fan #1 de la marca OPI. A més, fan un tractament que en diuen "maquillatge d'ungles" que et dura 2 setmanes IM-PE-CA-BLES....2- La meva llista de llibres és interminable....i em fan una il·lusió terrible, això si, abstenir-se best-sellers com a norma general. 3- He de confessar que aquest és el regal que em tocaria més, un penjoll amb una nota a dins només per mi...(em podeu dir bleda, sí! :) ) 4- Un bolso de Bimba & Lola! 5- Un esmorzar per dos a Paris..... I a tu, què et faria il·lusió?

4 comentaris:

  1. Doncs jo vull que els reis em portin un nen! o nena! Mònica, Pals

    ResponElimina
  2. Una jaqueta molt xula del Massimo Dutti! Inès

    ResponElimina
  3. A mi em faria molta il·lusió un viatge a Roma que fa temps que espero...Pilar

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies pels vostres comentaris!! Mònica, ànims que segur que arriba! Inès, ja ens diràs quina exactament ;) Pilar: Roma! qué xulo! estic segura que Roma arribarà :); Gràcies noies!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails