17 de desembre del 2010

{ Breakfast at Tiffany's }

Ahir varem saber que tindríem un motiu més per a recordar el 16 de desembre: havia mort el cineasta Blake Edwars, director entre d'altres de la boníssima pel·lícula Breakfast at Tiffany's. La imatge més famosa d'Audrey Hepburn, convertida en un dels vinils més famosos, li devem a ell...però si realment haguéssim de deure alguna cosa a algú, jo em decantaria més per a Truman Capote, l'escriptor de Breakfast at Tiffany's...pagaria tot el que tinc (que no és gaire) per poder fer un cafè amb Capote. Des de que el vaig descobrir a A Sang Freda, podríem dir que em vaig "obsessionar" amb els seus llibres i durant uns mesos només vaig llegir llibres seus (tranquils no és greu, tendeixo a les obsessions literàries, em va passar el mateix amb Hemingway). És la part més romàntica de quan mort un artista, per molt que ell/a ja no hi sigui, sempre queda una part seva a la Terra...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails