22 de desembre del 2010

Cookies

Si sou dels meus i us encanta el dolç i combinar-lo amb un te calent i 5 minuts de ment en blanc, no deixeu de provar aquestes galetes angleses! És veritat que a mi primer em van conquistar pel packaging quan les vaig veure a la botiga (sóc una presa fàcil, això també és veritat ;) ) i com que havia de fer un regal, vaig aprofitar i en vaig comprar dos paquets. Ahir les vaig provar i realment són tant maques per fora com boníssimes per dins! Ara, el millor de tot, és que podré utilitzar l'envàs per guardar-hi les bossetes de te! Ja tinc lloc reservat a la cuina (per aquestes i 5 paquets més! ;) ). Les trobareu a Girona a la botiga "El te dels ciutadans" i a Barcelona a "Planeta Te" al c/ Astúries, 50; també per internet a http://www.planetate.es/ (se'ls ha d'escriure email i demanar-les-hi).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails