20 de desembre del 2010

Flors pel jardí

Si he de triar el meu lloc favorit de la casa nova, és sens dubte el jardí! :) A casa els meus pares tenia un gran jardí i tinc tant bons records...ja tinc ganes que comenci el bon temps i puguem sopar a fora al porxo. Però un jardí no és res si no hi ha flors i en el nostre ara mateix només hi ha males herbes....com que el tema flors em toca a mi, he fet una selecció de les que vull plantar: Lligabosc per a la balla, m'encanta la olor que fa! També m'agradaria plantar una glicínia que pugi fins al porxo, ja que el jardí és en dos nivells. Quan floreix, és preciosa: De flors, n'hi vull plantar moltes però de moment he pensat en peònies, dalhies i lavanda: A mi m'encanten les margarites, les blanques i petitones, i havia pensat en plantar-ne a sota d'un cirerer que tenim al centre del jardí, però finalment crec que seria encara millor plantar-hi camamilla, així a més a més podrem secar-la per fer-ne infusions! ;)

2 comentaris:

  1. Et volia felicitar pel blog, ahir el vaig descobrir per casualitat, i m'ha facinat.Dones moltes referències e idees xules, a part tenim gustos semblants. Ja me le ficat a "favoritos".

    Felicitats!

    Núria,

    una nova seguidora del café de gualta.

    ResponElimina
  2. Hola Núria!!

    Donc moltíssimes gràcies!! :) és molt millors escriure quan saps que hi ha algú que ho llegeix...m'alegro de que siguis una Gualtenca més! :) i benvinguda!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails