16 de desembre del 2010

Casar-se a l'estil Jane Austen

Segur que avui tothom ha sabut que és el 235è aniversari del naixement de l'escriptora Jane Austen! Gràcies a Google i les seves il·lustracions, és clar! M'encanta aquesta iniciativa de commemorar efemèrides, sinó a mi se'm passarien! Al veure-ho avui, he recordat aquestes imatges que vaig trobar fa un temps sobre un casament (no real, era per una revista) inspirat en la famosíssima novel·la Orgull i prejudici d'Austen. Pel meu gust, és un pèl massa "femení", el nuvi em sembla més part de la decoració que no pas part implicada...segurament també hi fa el fet de que no és una parella real, com es nota oi? Tot i així, alguns detalls són molt romàntics i m'he enamorat de la diadema de la noia! Bé, aquesta és la meva més que petita aportació a l'aniversari del naixement de Jane Austen...us imagineu què hagués pensat de saber que 193 anys més tard de la seva mort sabés que se celebraria el seu aniversari en la web més famosa?! Ara, que primer li hauriem de fer entendre què és el google.... :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails