28 de desembre del 2010

Alqvimia, el luxe dels olis

Coneixeu Alqvimia? Segur que sí! que ho heu vist alguna vegada en revistes o algú us n'ha parlat...però si no és així, jo us en parlaré! Es tracta d'una empresa de Tortellà, a la Garrotxa, que elabora olis i cosmètics com ningú: són experts en botànica, aromateràpia i en la tradició de l'alquímia i creen productes perquè et sentis la mismíssima Cleopatra! :) Els productes són 100% naturals i d'origen vegetal, sense cap derivat del petroli, ni perfum artificial...i realment es nota. Només vull aclarir que no em donen cap comissió per parlar dels seus cosmètics, és que el tió m'ha cagat un oli hidratant Reina d'Egipte del que m'he enamorat! però ja fa temps que Alqvimia és la marca del meu tocador...i per cert, no us perdeu l'oli Sensuality, ja entendreu perquè us el recomano... ;) Trobareu Alqvimia a les dues botigues de Girona, al C.C. Espai Gironès i també al c/ Santa Clara o bé a la botiga de Rambla Catalunya de Barcelona.

1 comentari:

  1. Bon any 2011, feia dies que no venia a fer el té, he estat de viatge, pero ja torno a ser de nou a l'Empordà i demà que anire a Girona, et faré cas i em compraré un d'aquests olis que cites.
    Moltes gràcies per les recomanacions.
    Una abraçada

    Carme

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails